Kortikosteroidi nuspojave forum

Fulltext: croatian, pdf (546 KB) pages 101-105 downloads: * cite APA 6th Edition
Periša, D., Brajac, I. & Kaštelan, M. (2012). Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida. Medicina Fluminensis, 48 (1), 101-105. Retrieved from https:///80239 MLA 8th Edition
Periša, Darinka, et al. "Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida." Medicina Fluminensis , vol. 48, no. 1, 2012, pp. 101-105. https:///80239. Accessed 27 Jul. 2018. Chicago 17th Edition
Periša, Darinka, Ines Brajac and Marija Kaštelan. "Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida." Medicina Fluminensis 48, no. 1 (2012): 101-105. https:///80239 Harvard
Periša, D., Brajac, I., and Kaštelan, M. (2012). 'Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida', Medicina Fluminensis , 48(1), pp. 101-105. Available at: https:///80239 (Accessed 27 July 2018) Vancouver
Periša D, Brajac I, Kaštelan M. Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida. Medicina Fluminensis [Internet]. 2012 Mar 01 [cited 2018 July 27];48(1):101-105. Available from: https:///80239 IEEE
D. Periša, I. Brajac and M. Kaštelan, "Perioralni dermatitis kao posljedica dugotrajne primjene topičkih kortikosteroida", Medicina Fluminensis , , no. 1, pp. 101-105, July 2018. [Online]. Available: https:///80239. [Accessed: 27 July 2018]

Kortikosteroidi nuspojave forum

kortikosteroidi nuspojave forum

Media:

kortikosteroidi nuspojave forumkortikosteroidi nuspojave forumkortikosteroidi nuspojave forum

http://buy-steroids.org